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Autor:Bernd H. Schmitt
Editorial:
Número de páginas:
Idioma:Inglés
Año de publicación:
Disponible:1 en Stock
Estado: Muy bueno
Precio:$17.490 CLP
Precio de oferta:$2.990 CLP
Membresía: OT
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Engaging, enlightening, provocative, and sensational are the words people use to describe compelling experiences and these words also describe this extraordinary book by Bernd Schmitt. Moving beyond traditional "features-and-benefits" marketing, Schmitt presents a revolutionary approach to marketing for the branding and information age. Schmitt shows how managers can create holistic experiences for their customers through brands that provide sensory, affective, and creative associations as well as lifestyle marketing and social identity campaigns. In this masterful handbook of tools and techniques, Schmitt presents a battery of business cases to show how cutting-edge companies use "experience providers" such as visual identity, communication, product presence, Web sites, and service to create different types of customer experiences. To illustrate the essential concepts and frameworks of experiential marketing, Schmitt provides: SENSE cases on Nokia mobile phones, Hennessy cognac, and Procter & Gamble's Tide Mountain Fresh detergent; FEEL cases on Hallmark, Campbell's Soup, and Häagen Dazs Cafés in Asia, Europe, and the United States; THINK cases on Apple Computer's revival, Genesis ElderCare, and Siemens; ACT cases on Gillette's Mach3, the Milk Mustache campaign, and Martha Stewart Living; RELATE cases on Harley-Davidson, Tommy Hilfiger, and Wonderbra. Using the New Beetle and Sony as examples, Schmitt discusses the strategic and implementation intricacies of creating holistic experiences for customers. In an intriguing final chapter, he presents turn-around techniques such as "Objective: To Dream," "Send in the Iconoclasts," and "Quit the Bull," to show how traditional marketing firms can transform themselves into experience-oriented organizations. This book will forever change your perception of customers, marketing, and brands -- from Amtrak and Singapore Airlines to Herbal Essences products and Gwyneth Paltrow. Por cada 10 membresías que se re utilicen, reforestamos 1 árbol, cumpliendo nuestro desafío de reforestación de más de 10.000 nuevos árboles
Autor:
Editorial:
Número de páginas:
Idioma:
Año de publicación:
Disponible:1 en Stock
Estado: Muy bueno
Precio:$8.990 CLP
Precio de oferta:$2.990 CLP
Membresía: AD
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Muy Bueno
Portada y contraportada en excelente estado. Encuadernación y páginas no están arrugadas, puede contener algunas rayas.
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Reliquias
Portada y contraportada en buen estado, pueden tener algunas marcas de desgaste. Algunas páginas pueden estar dobladas, contener marcas que no afecten la lectura, son libros que tienen al menos 20 años, siendo unas verdaderas joyas de libros.
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Principles of corporate finance / Tapa Dura
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When the Heart Waits: Spiritual Direction for Life's Sacred Questions
Membresía OT
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David G. Bostwick
The Urologic Clinics of North America : Uropathology, Surgical Craft : Bladder neck reconstruction in Children, August 1999 / Tapa dura
Membresía OT
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Ugo Tgnazzi
L'abbuffone: Storie da ridere e ricette da morire / Tapa Dura
Membresía OT
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