No hay notificaciones para mostrar
Autor:Steve Diller
Editorial:
Número de páginas:
Idioma:ingles
Año de publicación:
Disponible:1 en Stock
Estado: Muy bueno
Precio:$17.000 CLP
Precio de oferta:$4.990 CLP
Membresía: OT
Arma tu membresía Cultural interactiva a tu gusto, podrás intercambiarla en bodega mostrando tu N° de pedido.
Con tus pedidos estarás ayudando a la reforestación de más de 10.000 árboles.
In a market economy characterized by commoditized products and global competition, how do companies gain deep and lasting loyalty from their customers? The key, this book argues, is in providing meaningful customer experiences. Writing in the tradition of Louis Cheskin, one of the founding fathers of market research, the authors of Making Meaning observe, define, and describe the meaningful customer experience. By consciously evoking certain deeply valued meanings through their products, services, and multidimensional customer experiences, they argue, companies can create more value and achieve lasting strategic advantages over their competitors. A few businesses are already discovering this approach, but until now no one has articulated it in such a persuasive and practical way. Making Meaning not only encourages businesses to adopt an innovation process that’s centered on meaning, it also tells you how. The book outlines a plan of action and describes the attributes of a meaning-centric innovation team. With insightful real-world examples drawn from the Cheskin company's experience and from the authors' observations of the contemporary global market, this book outlines a plan of action and describes the attributes of a meaning-centric innovation team. Meaningful experiences—as distinct from trivial ones—reinforce or transform the customer’s sense of purpose and significance. The authors’ vision of a world of meaningful consumption is idealistic, but don’t be fooled: this is a straightforward business book with an eye on the ROI. It shows how to bring R&D, design, and marketing together to create deeper and richer experiences for your customers. Making Meaning: How Successful Businesses Deliver Meaningful Customer Experiences is an engaging and practical book for business leaders, explaining how their companies can create more meaningful products and services to better achieve their goals. Por cada 10 membresías que se re utilicen, reforestamos 1 árbol, cumpliendo nuestro desafío de reforestación de más de 10.000 nuevos árboles
Autor:Bo Bergman y Bengt Klfsjö
Editorial:
Número de páginas:
Idioma:
Año de publicación:
Disponible:1 en Stock
Estado: Muy bueno
Precio:$47.990 CLP
Precio de oferta:$23.995 CLP
Membresía: OT
Arma tu membresía Cultural interactiva a tu gusto, podrás intercambiarla en bodega mostrando tu N° de pedido.
Con tus pedidos estarás ayudando a la reforestación de más de 10.000 árboles.
Por cada 10 membresías que se re utilicen, reforestamos 1 árbol, cumpliendo nuestro desafío de reforestación de más de 10.000 nuevos árboles
Nuevo
Sellado o no presenta signo de uso.
Muy Bueno
Portada y contraportada en excelente estado. Encuadernación y páginas no están arrugadas, puede contener algunas rayas.
Bueno
Portada y contraportada en buen estado, pueden tener algunas marcas de desgaste. Algunas páginas pueden estar dobladas, contener marcas que no afecten la lectura.
Normal
Portada, contraportada y/o páginas con dobles. Puede contener rayas, sin afectar su lectura.
Reliquias
Portada y contraportada en buen estado, pueden tener algunas marcas de desgaste. Algunas páginas pueden estar dobladas, contener marcas que no afecten la lectura, son libros que tienen al menos 20 años, siendo unas verdaderas joyas de libros.
$45.000
$22.500
Richard A. Brealy and stewart c. Myers
Principles of corporate finance / Tapa Dura
Membresía OT
$14.990
$4.990
Sue Monk Kidd
When the Heart Waits: Spiritual Direction for Life's Sacred Questions
Membresía OT
$21.990
$10.995
David G. Bostwick
The Urologic Clinics of North America : Uropathology, Surgical Craft : Bladder neck reconstruction in Children, August 1999 / Tapa dura
Membresía OT
$7.500
$3.990
Ugo Tgnazzi
L'abbuffone: Storie da ridere e ricette da morire / Tapa Dura
Membresía OT
Dirección
Patronato 447, Recoleta, Santiago, Chile
Horario: Lunes a Domingo 10:00 a 18:15 hrs
Para contactarte con nosotros por favor solicita un ticket de atención al usuario aquí
Suscríbete
Paga con
© 2025 - Ecolectura